جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان:
جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان از توزیع بیش از ۲۷۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان طی سال ۹۹ و توسط بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 22 March 2021

۲۷۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی کاشفی  از توزیع بیش از ۲۷۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان در سال گذشته خبر داد و ابراز کرد: هر بسته معیشتی به طور متوسط شامل ۱۵ قلم کالا بوده و ارزش مجموع این بسته‌های معیشتی بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: از سپاه و اقشار مختلف بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج کارگری و ادارات گرفته خیرین، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و هلال احمر پای کار بوده و در تهیه این بسته‌های معیشتی همکاری داشته‌اند.

جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه چشم‌انداز قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل جبهه جهادی خدمت رسان است، بیان کرد: در سال جاری و به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

کاشفی با بیان اینکه بسیج در همه دوره‌های انقلاب اسلامی از دفاع مقدس گرفته تا سازندگی و آبادانی کشور در عرصه حضور فعال داشته و این نقش نه تنها کمرنگ نخواهد شد بلکه روز به روز پر رنگ تر خواهد شد، بیان کرد: در سال جاری و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از ۲۷۵ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار