معاون امور توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در سال جاری مردم خیر و نیکوکار استان ۴۳ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 18 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، هیوا رحیمی اظهار داشت: در کنار خدمات و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان، صدقات نیز با هدف کمک به رفع بخشی از مشکلات نیازمندان جمع‌آوری و هزینه می‌شود.

وی افزود: از مجموع ۴۳ میلیارد ریال صدقات مردمی استان کردستان در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۷ میلیارد ریال آن برای کمک به تامین مسکن نیازمندان این استان هزینه شده است.

معاون امور توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اضافه کرد: همچنین ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش حمایت و سلامت و برای هزینه‌های درمان، تحصیل، ازدواج، لوازم ضروری زندگی و کمک‌های موردی نیازمندان صرف شده است.

وی اظهار داشت: همچنین چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی به مددجویان، ۸۶۰ میلیون ریال برای اشتغال و کاریابی و ۴۳۰ میلیون ریال برای کمک به نیازمندان از طریق تعامل با خیریه‌ها صرف شده است.

رحیمی یادآور شد: پرداخت صدقات از طریق سامانه پیامکی #۰۸۷*۸۸۷۷* و همچنین استفاده از دستگاه‌های پوز جزو روش‌های نوین و جدید پرداخت الکترونیکی صدقات است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار