رییس اداره راه وشهرسازی میامی گفت: محورهای روستایی منطقه کالپوش در این شهرستان به دلیل برودت هوا همراه با مه غلیظ لغزنده است و رانندگان باید در این مسیرها نیز با احتیاط و رعایت فاصله طولی تردد کنند.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 13 March 2021
 
محورهای روستایی کالپوش میامی لغزنده و مه‌آلود است

 

به گزارش تابناک سمنان علی ساغری روز ‌شنبه با اشاره به اینکه کولاک شدید در بخش کالپوش از شب گذشته آغاز شده است در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : هم اکنون به دلیل مه غلیظ دید افقی در جاده های روستای و محور میامی _ کالپوش محدوده چشمه نی کاهش یافته و رانندگان در این مسیرها مجبور به استفاده از چراغ مه‌شکن شدند.

  وی با اشاره به اینکه شب گذشته به علت کولاک شدید حادثه در این محور رخ داده است، گفت :  مه غلیظ دید افقی در راه های روستایی کالپوش میامی را کاهش داد.

ساغری با اشاره به فعالیت راهدارخانه‌های این شهرستان اظهار اشت: عوامل راهداری برای جلوگیری از لغزندگی محورهای روستایی این شهرستان راه دسترسی روستاها را نمک‌پاشی کردند.

وی افزود: رانندگان باید با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محورهای مواصلاتی کالپوش از تردد غیرضروری خودداری کنند و قبل از سفر نسبت به بررسی سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، بخش کالپوش در شمال شهرستان میامی در منطقه کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران وبرف در این بخش تقریبا از اواسط پائیز شروع می شود.

مجموع راه های شهرستان میامی ۵۷۰ کیلومتر است که حدود۳۴۰ کیلومتر راه روستایی می باشد.

شهرستان میامی با هشت هزارو ۶۰۰ کیلومتر مربع و جمعیت حدود ۴۰هزار تن درشرق استان سمنان قرار دارد .

بخش کالپوش با حدود ۲۰ هزارتن جمعیت دارای یک شهر و ۱۱ روستاست. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار