یک مسافر در راه مانده مطرح کرد؛
یک مسافر در راه مانده در محور دامغان با اشاره به گرفتاری بیش از ۱۰ ساعته بالغ بر ۵۰۰ خودرو در چندصد متری ورودی دامغان در برف و کولاک، گفت: تا کنون هیچ امداد رسانی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 13 March 2021

۱۰ ساعت گرفتاری مسافران در برف و کولاک محور دامغان-سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان مجتبی رحیمی از گرفتاری بیش از ۵۰۰ خودرو در محور کمربندی دامغان خبر داد و بیان کرد: از ساعت ۲۳ شب گذشته بارش برف و کولاک شدید در محور اصلی دامغان- سمنان و در کمربندی ورودی شهر دامغان سبب زمین‌گیر شدن خودروها شده است.

وی با بیان اینکه حدوداً می‌توان تعداد خودروهای گرفتار را ۵۰۰ تا ۸۰۰ دستگاه تخمین زد، ابراز کرد: از ساعات اولیه تماس با پلیس و مسئولان فرمانداری دامغان و راهداری آغاز شد و همه به مسافران اعلام می‌کردند که در حال آماده کردن خودروها هستند اما ساعت‌ها گذشت و خودروهای امدادی به کمربندی دامغان که فاصله اندکی با شهر دارد، نرسیده است.

این مسافر با بیان اینکه فرمانداری بارها و بارها اعلام کرد که در حال حاضر کردن خودروها هستند، بیان کرد: از ساعت دو صبح امروز مشخص شد که خودروهای امدادی از دامغان نمی‌توانند به محل اعزام شوند و به ما اعلام شد که باید تا صبح منتظر بمانیم.

رحیمی با بیان اینکه همان موقع فرمانداری دامغان می‌توانست با ارتش و سپاه تماس گرفته و درخواست نیروی کمکی کند، تاکید داشت: بعد از ساعت‌ها وعده و وعید برای امداد رسانی فرماندار دامغان اعلام کرد که در منطقه کمربندی بارش‌ها سنگین است و امکان امداد رسانی نیست.

وی با بیان اینکه از شب گذشته تا امروز حتی یک پتو به مسافران در راه مانده داده نشده است، بیان کرد: صبح امروز نیز به امید امداد رسانی در جاده‌ها مردم گرفتار دل خوش هستند اما تا الان که ساعت ۹ صبح است حتی یک پتو به مردم داده نشده و هیچ ارگانی به میدان ورود نکرده است.

این شهروند با بیان اینکه صبح امروز فرمانداری اعلام کرده که از ارتش کمک خواسته و آنان در راه هستند، بیان کرد: این کار می‌توانست همان شب گذشته صورت گیرد تا مردم از این وضعیت خلاص شوند، به خصوص اینکه خودروهای گرفتار چندصد متری پل شهید کمالیان قرار دارند و با یک همت و کمک می‌شد از این وضعیت خلاصی یابند.

رحیمی با بیان اینکه شرایط اصلاً مساعد نیست زیرا سوخت خودروها در حال تمام شدن است، مردم زن و بچه همراه دارند و برخی خودروها شرایط گرمایشی مناسبی ندارند، تاکید کرد: مشخص نیست این همه مانور امداد و نجات، راهداری، طرح زمستانی و… برای چه زمانی است؟ نکته عجیب‌تر اینکه شامگاه گذشته و ۱۵ دقیقه قبل از حرکت به سمت سمنان از سامانه ۱۴۱ تلفنی وضعیت راه‌ها را جویا شدیم و در عین ناباوری اعلام شد تمام راه‌های استان باز هستند و وقتی به دامغان رسیدیم گرفتار این وضعیت شدیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار