آتنا محمدعلی زاده هنرمند بسیجی و بازیگر فعال مازندرانی:
از ابتدای سال ۹۹ با عنایت خدا و خانم حضرت زهرا سلام الله علیها سال پر کاری داشتم، یازده تله فیلم به کارگردانی رضا محمدی مدیر هنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا مازندران و تهیه کنندگی سپاه استان که در این فیلم ها بازیگر اصلی و برنامه ریز و طراح صحنه دکور و لباس بودم .
کد خبر: ۹۴۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 12 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، آتنا محمدعلی زاده هنرآموخته مشهور کشور کارگردان سیمای ملی مهدی فخیم زاده و دیگر اساتید کشور پای گفتگو ی خبرنگار تابناک نشست .

بر اساس این گزارش، این مصاحبه بمناسبت روزجهانی زن و جشن میلاد مبعث حضرت محمد (ص) دراستودیو خبرگزاری تابناک انجام گردید.

این بانوی هنرمند بسیجی بازیگر فعال مازندرانی آتنا محمدعلی زاده اهل شهرستان بابل،متولد ۱۳۶۷ در خانواده‌ مذهبی چشم به دیده جهان گشود.

گفتگو با هنرمند بسیحی مازندران
 

دوره تحصیلی ابتدایی و راهنمایی اش را با موفقیت سپری کرده، و دوره دبیرستان را در رشته انسانی با موفقیت گذرانده و بعد آن راهی دانشگاه شد تا مقطع کارشناسی حسابداری را گذراند.

در دوران دانشجویی بر خلاف رشته تحصیلی اش علی رغم مخالفت خانواده پا به عرصه هنر گذاشت و همزمان در حین تحصیل به تهران می‌رفت و در آموزشگاه سینمایی در محضر استاد دکتر محمد صادقی و استادان مهدی فخیم زاده و بهرام ابراهیمی و پیشکسوتان سینما به هنرجویی پرداخت و پس از گذراندن دوران مقدماتی ، میانی و تکمیلی بازیگری را سپری کرد و در پایان نامه اش یک فیلم تجربی ۵دقیقه ای ساخت. سپس در ادامه فعالیتهای هنریش دربرخی از مناطق تهران و در آموزشگاه بازیگری به تئاتر روی آورد و در مازندران از طریق دانشگاه برای فیلمی معرفی شد .

بنام (جامه درآن) به کارگردانی علیرضا قطبی که اولین کار تجربی او بود به ایفای نقش پرداخت و همچنین در بابل فیلم کوتاه بنام (دونخاله )به کارگردانی احمد عبدی به ایفای نقش پرداخت .و بعد از آن در ساری در فیلم داستانی (آژیر) به کارگردانی حسین مهدوی بازی کرده و در همان شهر در( دوبله )برنامه تلویزیونی به کارگردانی علیرضا صبوری هم تجربه کسب کرد. و سپس در گرگان در فیلم رجب (دلبر )به کارگردانی موسی پایین محلی با حضور بازیگران مطرح کشور به ایفای نقش پرداخت. و بعد آن در کیش در تئاتر ایرانیان به اجرا پرداخت و سپس در خراسان شمالی در مسابقه تلویزیونی (تلاش) با گویش های ترکمن . تات و کرمانچ و فارس به کارگردانی محمد کرد در شهر شوقان به عنوان مدیر تولید برنامه ریز حضور داشت و در خراسان رضوی در چندین فیلم و برنامه به عنوان طراح دکور صحنه و لباس و بازیگرحضور داشت و بعد آندر سال ۹۸ به استان خود برگشته و در برنامه بازسازی غدیر خم با همکاری سپاه بابل به کارگردانی آرش رمضانی به ایفای نقش پرداخت .


 از ابتدای سال ۹۹ با عنایت خدا و خانم حضرت زهرا سلام الله علیها سال پر کاری داشت، یازده تله فیلم به کارگردانی رضا محمدی مدیر هنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا مازندران و تهیه کنندگی سپاه استان که در این فیلم ها بازیگر اصلی و برنامه ریز و طراح صحنه دکور و لباس بودم و کلیه کارهای تولیدشده روی آنتن صداوسیما رفته به نام های( هدیه آسمانی،) (مسجدیها)( کیفراعمال) (عصر)( بچه های مسجد ) (به خوشبختی دنیا) (،تلنگری در رویا )(کمک مومنانه )، (خدایی که به شدت کافیست) ،(چون دوستتان داریم) و (محله همدلی) که باتوکل به خداوندمنان پرکارترین سال کاری زندگی ام بود و این موفقیت را جز پشتکار و تلاش و عنایت خداوند متعال و اعتقاد قلبی من به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها چیزی نبوده و اعتماد و حمایت آقای# رضا محمدی کارگردان ساروی در سال جاری باعث شکل گیری و رشد من در استانم شده و در این مسیر بدون هیچ پشتوانه مادی و معنوی پا به عرصه گذاشتم و سختی های فراوانی را تحمل کردم ولی ناامید نشدم،سرما و گرمای مسیر زندگی هنر مرا قوی کرد و تنها حامی معنوی ام مادرم بود و پیامم به همه هنر دوستان این است که خواستن توانستن است فقط کافیست توکل به خدا داشته باشید و خادم پدر و مادرتان باشید. در پایان برای همه خدمتگزاران عرصه هنر انقلاب اسلامی آرزوی صحت و سلامتی دارم و توفیقی باشد بتوانیم اهداف والای هنرمند کشور عزیزم شهیداهل قلم وهنر شهید حاج مرتضی آوینی را زنده نگه داشته باشیم.


خبر: سلمان مهدوی تابناک مارندران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار