نماینده حوزه جنوب خبر داد؛
نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : در بودجه سال آینده ۱۵۰ میلیارد ریال برای شهرداری های یازده گانه استان اختصاص یافته است .
کد خبر: ۹۴۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 10 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده عصر شامگاه سه شنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران با حضور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در دهلران اظهار داشت : امسال در بودجه ۱۵۰ میلیارد ریال در اختیار نمایندگان قرار گرفته است که برای شهرداری ها یازده گانه استان هزینه می شود.

وی عنوان کرد : از این اعتبار شهرداری های مراکز شهرستانها ۲۰ میلیارد ریال و برای شهرهای مراکز بخش ها ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

نماینده دهلران ، دره شهر ، آبدنان بدره در مجلس شورای اسلامی گفت : این میزان اعتبار باید در حوزه عمران شهری با اولویت فضاهای سبز و تفرجگاهی هزینه شود.

عضو کمسیون کشاورزی اظهار داشت : این اعتبار در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن در اختیارنمایندگان و شهرداری ها که در سه سال برای هر کدام از این شهرها یک پروژه عمران شهری بنام خانه ملت داشته باشیم.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس یازدهم با اشاره به دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد: برای تاسیسات حفاظتی شهرداری های یازده گانه استان اعتباراتی تخصیص می یابد که سهم شهرداری های مراکز شهرستان ها ۲۵ میلیارد ریال و مراکز بخش ها ۱۰ میلیارد ریال است که شهرداری ها باید طرح های توجیهی در حوزه تاسیسات حفاظتی تهیه و در اختیار مدیریت بحران استان و کشور قرار دهند.

فرماندار دهلران هم در این نشست با اشاره به مشکلات شهرداری های دهلران، موسیان، میمه و پهله گفت: توجه ویژه به بودجه های این شهرداری ها از درخواست هایی است که امیدواریم با توجه به عدم منابع درآمدی پایدار با فوریت مد نظر قرار گیرد.

مجید عسگری فرسودگی و کمبود ماشین آلات شهرداری ها را متذکر شد و افزود: شهرداری ها در زمینه پرداخت حقوق و مزایا نیز نیازمند حمایت هستند.

نماینده شواری شهرستان دهلران گفت : شهرداری ها به خاطر نداشتن منابع پایدار با مشکلات عدیدهای مواجه هستند.

رحمان جابری اظهار داشت : در ایام کرونا شهرداری ها هیچ گونه حمایتی نشده است این در حالی است که شهرداری دهلران سه ماه عوارض وکرایه اصناف خود را به خاطر شرایط حاکم بر بازار از کسبه دریافت نکرد.

عضوشواری شهر دهلران اظهار داشت : متاسفانه انباش مشکلات در شهرداری ها در خصوص بیمه تامین اجتماعی ، فرسودگی ماشین آلات و عدم در آمد پایدار مشکلات زیادی برای شهرداری ها در استان ایلام الخصوص دهلران ایجاد کرده است ./م

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار