معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۰ تن روغن خوراکی برای تنظیم بازار از امروز در این استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 08 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امیر تیمور موسویان اظهار داشت: این مقدار روغن با مشارکت بیش از ۴۰ واحد منتخب صنفی از روز دوشنبه ۱۸ اسفند در بازار کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
وی افزود: به منظور تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم در آستانه عید نوروز این مقدار روغن با نظارت مستقیم بازرسان صنعت معدن و تجارت توزیع می‌شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به کمبود روغن خوراکی در بازار،  توزیع روغن تا رفع کمبود و روان سازی شبکه توزیع ادامه دارد.
موسویان عنوان کرد: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز عاملان توزیع ملزم به رعایت قیمت مصوب و نصب تابلوی عاملیت توزیع هستند.
وی ابراز داشت: از ابتدای مهرماه امسال تاکنون افزون بر سه هزار و ۷۰۰ تن روغن خوراکی تامین و در بازار کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
 معاون بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همشهریان در صورت مشاهده تخلف (احتکار، گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا و خدمات و یا فروش اجباری کالاها) با شماره ۱۲۴ بازرسان صنعت معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.
وی افزود: سرانه مصرف روغن خوراکی در کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۲۰ کیلوگرم در سال عنوان کرد و گفت این میزان هشت کیلوگرم بالاتر از متوسط جهانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار