معاون خدمات مشترکان و درامد شرکت آبفا کردستان خبر داد:
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت کردستان در گفتگو با برنامه رادیویی شما و مسئولان صداوسیمای کردستان، پاسخگوی سوالات شهروندان شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 04 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، صابر اسعدپناه دراین برنامه اظهار کرد: از زمستان سال قبل که به دلیل همه گیری بیماری کرونا، ارسال قبوض چاپی ممنوع شد، کار ارسال پیامکی قبوض مصرفی آب بها را آغاز کردیم و اکنون پس از یکسال این رویه همچنان ادامه دارد.
وی در خصوص نحوه درج شماره‌های تلفن همراه مشترکان گفت: از ۳ طریق این شماره‌ها در اختیار شرکت آبفا قرار گرفته است که شامل درج توسط مأموران قرائت کنتور، خود اظهاری مشترکان و همچنین ثبت در سامانه در هنگام واگذاری انشعاب می‌باشد.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا کردستان گفت: مشترکانی که قبوض پیامکی دریافت نمی‌کنند، می‌توانند با ارسال شناسه قبض خود به سرشماره ۳۰۰۰۲۳۳۱۲۲ قبوض مصرفی آب بهاء را به صورت پیامکی دریافت نمایند و با استفاده از لینک موجود در پیامک نسبت به پرداخت قبض اقدام نمایند.
اسعدپناه افزود: همچنین در صورتی که مشترکی پیامک قبوض مصرفی مشترک دیگری را دریافت می‌کند می‌تواند با ارسال  شناسه قبض *۹* به سامانه  ۳۰۰۰۲۳۳۱۲۲ نسبت به حذف این مورد اقدام نموده و سپس با ارسال شناسه قبض خود به همین سرشماره، قبض پیامکی مصرفی مختص خود را دریافت نمایند.  
وی با بیان اینکه امکان ارسال پیامک قبوض مصرفی برای ۳ شماره همراه در سامانه ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در صورت تمایل مشترکان امکان ارسال قبوض پیامکی به مدیر ساختمان، مالک واحد و استفاده کننده وجود دارد.
وی از تجهیز مأمورین قرائت کنتور شرکت آبفا به دستگاه کارتخوان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها متصل به شماره حساب پرداخت قبوض آبفا است و چنانچه مشترکان تمایل داشته باشند امکان پرداخت قبوض از طریق مأورین قرائت در محل قرائت کنتور با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان وجود دارد، اما اگر مشترک تمایلی به استفاده  از این روش نداشته باشد و شخصا قصد پرداخت قبوض را از روش‌های دیگر داشته باشد می‌تواند این کار را انجام دهد.
اسعدپناه در خصوص قبوضی که به صورت علی الحساب برای مشترکان ارسال می‌گردد نیز گفت: به دلیل آنکه ممکن است امکان قرائت کنتور در چند نوبت برای مأمورین قرائت وجود نداشته باشد و یا اینکه خود مشترک اقدام به اعلام مصرفی خود نکند، شرکت آبفا بر اساس ۳ دوره گذشته مصرفی مشترک بر اساس نوع تعرفه مشترک (مسکونی – تجاری و ...) قبوض را به صورت علی الحساب صادر می‌نماید؛ البته در انتهای پیامک قبوض اعلامی لینکی وجود دارد که مشترک می‌تواند از طریق آن مصرفی دقیق کنتور خود را اعلام نماید تا رقم پرداختی دقیق برای مشترک محاسبه و اعلام گردد.
وی در پایان با درخواست از مشترکان برای رعایت الگوی مصرف آب یادآور شد: علاوه بر امور تابعه شرکت آبفا، امکان ارائه خدمات به مشترکان از طریق شماره تلفن ۱۵۲۲، سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی abfacs.ir  و همچنین مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار