مسابقات فوتبال امید ایران لیگ دسته اول بین دو تیم بعثت کرمانشاه و ملی حفاری اهواز با نتیجه تساوی پایان یافت، نکته اصلی این بازی میزبانی ورزشگاه انقلاب پس از مدت‌ها از یک رقابت رسمی بود که به همین دلیل چمن نامناسب مورد انتقاد سرمربیان هر دو تیم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 13 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، مسابقات فوتبال امید ایران لیگ دسته اول بین دو تیم بعثت کرمانشاه و ملی حفاری اهواز با نتیجه تساوی پایان یافت

در این رقابت که در ورزشگاه انقلاب برگزار شد ابتدا تیم ملی حفاری با هادی آقایی بازیکن شماره هفت خود به گل برتری دست پیدا کرد اما این گل تا پایان مسابقه برتری را برای تیم اهواز حفظ نکرد و در نیمه دوم امید احمدی گل تساوی را برای بعثت به ثمر رساند.

نکته اصلی این بازی میزبانی ورزشگاه انقلاب پس از مدت‌ها از یک رقابت رسمی بود و به همین دلیل چمن این ورزشگاه مورد انتقاد سرمربیان هر دو تیم قرار گرفت.

سر مربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: این بازی که بین دو تیم قدرتمند صدر جدولی برگزار شد بسیار هیجانی بود.

الله‌نور مرادی تصریح کرد: تمرینات با تیم‌های پایه سختی‌های خود را به همراه دارد، از عملکرد خط دفاع راضی بودیم هر چند هدف ما برد در مقابل تیم حریف بود، اما تلاش بازیکنان نیز قابل تحسین است و در رقابت‌های پیشرو تمرینات خود را بیشتر کرده و با تلاش بیشتری بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص زمین چمن ورزشگاه انقلاب، افزود: بعد مدت‌ها در ورزشگاه انقلاب مسابقات برگزار شد اما این زمین مطلوبیت و مرغوبیت لازم را برای اجرای رقابت‌ها ندارد.

سرمربی تیم حفاری اهواز نیز در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با زمین چمن ورزشگاه انقلاب، گفت: استان کرمانشاه دارای افراد مستعدی در ورزش فوتبال است و داشتن یک تیم قدرتمند نیازمند تمرینات زیاد و همچنین زمین مناسب است، زمین چمن ورزشگاه انقلاب که در آن بازی کردیم، کیفیت لازم را برای برگزاری لیگ دسته اول نداشت.

عباس صفایی افزود: بازی خوبی را از دو تیم بعثت کرمانشاه و حفاری اهواز شاهد بودیم، اگر چه تیم ما از بعضی فرصت‌ها به درستی استفاده نکرد، اما در طول هفته با آنالیز تیم رقیب تمرینات خاصی داشتیم که با توجه به صدرنشینی تیم قدرتمند بعثت توانستیم با تساوی یک بر یک بازی را به اتمام برسانیم.

صفایی در پایان در خصوص تیم رقیب، گفت: تیم بعثت کرمانشاه با وجود امکانات کمی که در اختیار داشت توانست راهی مسابقات شود و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد که چنین تلاشی جای تقدیر دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار