مشاور شهردار تهران و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: شارژ کارت بلیت مترو برای مهاجران تا ۱۵ اسفندماه بدون محدودیت خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ 08 February 2021

 

غلامحسین محمدی روز دوشنبه در توئیتی درباره مشکل اخذ بلیت مترو مهاجران در پی شخصی‌سازی کارت بلیت‌ها نوشت: مهاجران می‌توانند تا پیش از ۱۵ اسفند ماه که سیستم امکان ثبت کد اقامت را ایجاد نماید، بدون محدودیت، از باجه کارت‌های خود را شارژ کنند.

در این توئیت آمده: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا برای رهگیری مسافران بیمار در مترو، منحصرا برای خرید کارت بلیت الکترونیکی کد ملی اخذ می شود و مهاجران نیز می‌توانند تا پیش از ۱۵ اسفند ماه که سیستم امکان ثبت کد اقامت را ایجاد نماید، بدون محدودیت، از باجه کارت‌های خود را شارژ کنند.

ارائه کارت ملی برای خرید و شارژ بلیت های مترو الزامی خواهد شد

همچنین مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از الزامی شدن ارائه کارت ملی برای خرید و اولین شارژ بلیت های اعتباری خبر داد.

فرنوش نوبخت در این باره گفت: طبق دستور ستاد مقابله با کرونا جهت خرید کارت بلیت و یا اولین شارژ ارائه کارت ملی الزامی خواهد شد.

به گفته وی، این کار در راستای شناسایی افراد بیمار در هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی در تمامی ایستگاه های مترو تهران اجرامی شود و برای دستگاه های شارژ و فروش بلیت های تک سفره نیز در اسفند ماه اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و حدود ۱۳۰ ایستگاه فعال است و در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر با این وسیله حمل و نقل عمومی در پایتخت جابجا می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار