در هشتمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛
تابناک-در هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، طرح بهسازی 10 روستای دهستان سیل زده گابریک با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال در بخش لیردف و جاسک افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، این پروژه ها با تلاش و اقدام جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بلافاصله پس از وقوع سیل دیماه ۹۸ با پری های فرماندار جاسک و حمایت های شخص استاندار شروع و در مدت کمتر از یکسال اتمام و مورد بهره برداری مردم شریف این روستاها گردید.

کارخانه تولید یخ خوراکی قالبی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۲میلیارد ریال در روستای شیهولی بخش لیردف توسط فرماندار جاسک افتتاح شد.


محمد رادمهر فرماندار جاسک گفت: این کارخانه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی بومی لیردف با مساحت ۵ هزار متر مربع و ظرفیت تولید ۱۰۰۰قطعه در روز در مجموع ۸ هزار تن در سال می باشد که امروز مورد بهره برداری و استفاده مردم شریف بویژه صیادان این منطقه قرار گرفت.

فرماندار جاسک همچنین خانه هلال در روستای کروچ گابریک به نمایندگی از ۸ خانه هلال در این شهرستان افتتاح کرد و مورد بهره برداری قرار داد.

در ادامه افتتاح پروژه های بخش مرکزی و بخش و شهر لیردف، خانه های هلال در روستاهای کاشی و شهرلیردف با حضور رئیس هلال احمر بخشدار وشهردار لیردف نیز افتتاح شد.

خانه هلال در روستاهای سرمچ، سدیچ، زیکدف، گپسر، شمشی نیز توسط مجموعه هلال احمر و مسئولین محلی به بهره‌برداری رسید .

در آیین افتتاح این پروژه برخی از معتمدین و مسیولین محلی و مدیران دارای پروژه قابل افتتاح با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند.

افتتاح طرح هادی روستای کرتی با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال در بخش لیردف

انتهای پیام/ز301

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار