با حضور فرماندار؛
تابناک-اجلاس نماز شهرستان با موضوع پیوند نماز با مسجد، مدرسه، خانه با حضور مهندس رضا پوربابایی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مسئولین، فرهنگیان، دانش آموزان و مردم شریف شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رضا پوربابایی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های شورای اقامه نماز شهرستان اظهار داشت: فعالیتهای فرهنگی و مسائل مذهبی از برنامه های موفق و تأثیرگذار در این شهرستان می باشد و ما امروز مشاهده می کنیم بحث مسائل مذهبی و نماز جماعت در بین مردم بسیار چشمگیر می باشد.

فرماندار ابوموسی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بازخوانی تاریخ انقلاب، مرور اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) و ایثارگری های شهدا و ملت ایران در دوران پر فراز و نشیب انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست.

پوربابایی با تأکید بر توجه به حوزه جوانان خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی چه دستاوردهایی داشته است.

فرماندار ابوموسی افزود: بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال های گذشته به رغم تمامی محدودیت ها و تحریم ها از اولویت های مدیران اجرایی است چرا که امروز دشمن با طرح سوالات واهی درصدد ناکارآمد جلوه دادن انقلاب در حوزه های مختلف است و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند منجر به ایجاد امید و نشاط در جامعه شود.

شایان ذکر است در پایان این اجلاس از مهندس پوربابایی فرماندار شهرستان به جهت حمایت های معنوی در ترویج فرهنگ نماز و همچنین تعدادی از فعالین حوزه نماز و مسجد با اهدای لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.
انتهای پیام/ز295

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار