مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: روند ساخت پل جدید جزمان در شهرستان هلیلان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.هم اکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهسازی و بهسازی راه های مواصلاتی نقاط شهری و روستایی این شهرستان تعریف و در حال اجراست.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 03 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار داشت : روند ساخت پل جدید جزمان در شهرستان هلیلان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مهم ترین پروژه های ارتباطی هلیلان، پل جزمان است که در جریان سیل اسفندماه سال گذشته خسارت های جدی دید و ارتباط ۳۰ روستا با مرکز شهرستان قطع شد.

دلخواه یادآور شد: احداث این پل از اهمیت بسزایی در هلیلان برخوردار است چراکه روزانه حدود یک هزار خودرو از روی این پل تردد می کنند.

وی اضافه کرد: بازسازی پل جزمان پس از سیل در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت و مقرر شد یک پل پنج دهنه در این مسیر ایجاد شود.

دلخواه از موافقت بنیاد مستضعفان با پرداخت ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت این پل بزرگ در مراودات مردم منطقه امیدواریم با تامین به موقع اعتبار مورد نیاز آنرا در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار