استاندار یزد از تبدیل به احسن املاک مازاد آموزش و پرورش به عنوان ظرفیتی مطلوب جهت درآمدزایی این مجموعه یاد کرد و بر لزوم استفاده از این ظرفیت در فرصت باقیمانده تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 02 February 2021

«محمدعلی طالبی»  تبدیل به احسن املاک مازاد آموزش و پرورش را ظرفیتی بسیار خوب برای ایجاد درآمد مجموعه خواند و گفت: آموزش و پرورش در فرصت باقی مانده از این ظرفیت بهره برداری کند از طرفی مجموعه آموزش و پرورش در فرصت باقیمانده اقدامات لازم در این خصوص را صورت داده و این موضوع را پیگیری نماید.

وی بر ضرورت تامین تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان نیازمند تاکید و بر پیگیری دقیق این مسئله تا حصول نتیجه نهایی تاکید کرد.

استاندار با اشاره به ضرورت انجام اقدامات منسجم و با برنامه در حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: کارگروه‌هایی با حضور دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش به منظور پیگیری بهتر امور این حوزه تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بدنه کارشناسی دستگاه‌ها باید بیش از پیش در حوزه آموزش و پرورش به خدمت گرفته شود، تصریح کرد: در این راستا مدیران معاونت‌های مرتبط در حوزه استانداری را ملزم به همکاری و تعامل بیشتر با آموزش و پرورش و حضور در جلسات کمیته‌های شورای آموزش و پرورش خواهیم کرد.

 طالبی در پایان بر اجرای مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش تاکید و خاطرنشان کرد: کوتاهی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش قابل قبول نیست و با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار