رئوفی در آئین نواختن زنگ انقلاب در مدارس هرمزگان :
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، رهایی بخش ملت ایران از ظلم و استبداد است.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در آئین نواختن زنگ انقلاب در مدارس هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: دهه فجر، رهایی بخش ملت ایران از ظلم و ستم شاهنشاهی بود.

وی در همین رابطه گفت: ظلم و ستم روا شده بر ملت ایران تا جایی بود که کشورهای استکباری از ملت ایران حق توحش دریافت می کردند و حق مجازات مستشاران متخلف خارجی را در کشور خود نداشتیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: شهدای گرانقدر با خون پاک خود به همه ما خدمت بزرگی کردند.

رئوفی در همین رابطه خاطرنشان کرد: حالا نوبت ما مدیران است، خدمت گذار خانواده معظم شهدا و مردم شریف و عزیز باشیم.

وی با اشاره به ایثارگری های کادر درمان در یک سال اخیر، تصریح کرد: خانواده بزرگ بهداشت و درمان بیش از یازده ماه است که با کار شبانه روزی تلاس می کنند آثار بیماری کرونا را کاهش دهند تا مردم با آرامش بیشتری زندگی کنند که ستودنی است.

در پایان این مراسم از چند خانواده معظم شهدا و ایثارگران با اهدا لوحی توسط سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تقدیر بعمل آم
انتهای پیام/ز251

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار