سلیم خانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: در دو سال اخیر تعداد زیادی از هم استانی هایمان را طی حوادث مختلفی از دست داده ایم بطوریکه در ۸ ماهه نخست سال ۹۹ فوت ناشی از تصادفات شامل ۶۹ زن و ۲۵۱ مرد و جمعا ۳۲۰ مورد که نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 04 January 2021

سلیم خانی  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:فوت ناشی از سوختگی در هشت ماه نخست سال ۹۹ شامل ۲۷ زن و ۲۳ مرد و مجموعا ۵۰ نفر و سال ۹۸ شامل ۱۱ زن و ۸ مرد و مجموعا ۱۹ مورد، فوت ناشی از برق گرفتگی در سال ۹۹ شامل ۲زن و ۱۳ مرد و مجموعا ۱۵ مورد و در سال ۹۸ شامل ۱۳ مرد بوده است.

وی افزود: در ۸ ماهه نخست سال ۹۹ ،۳۱۵۰ زن و ۹۴۰۲ مرد و جمعا ۱۲۵۵۲ و در سال ۹۸ ، ۳۶۰۴ زن و ۸۹۲۰ مرد و جمعا ۱۲۵۲۴ مورد ادعای نزاع داشته ایم.

مدیرکل پزشکی قانون استان تصریح کرد: در بخش تصادفات در ۸ ماهه نخست سال ۹۹ ، ۱۶۰۸ زن و ۴۲۰۴ مرد و جمعا ۵۸۱۲ مورد و در سال ۹۸ ،۲۱۵۳ زن و ۵۱۴۳ مرد و جمعا ۷۲۹۶ مورد ادعای تصادف داشته ایم ، فوت ناشی از تصادفات در سال ۹۹ هم شامل ۶۹ زن و ۲۵۱ مرد و جمعا ۳۲۰ مورد و در سال ۹۸ شامل ۱۰۲ زن و ۳۱۷ مرد بامجموع ۴۱۹ نفر بوده است.

خانی مصدومین حادثه کار در سال ۹۹ را شامل ۱۳زن و ۴۱۴ مرد و جمعا ۴۲۷ نفر و برای سال ۹۸ ، ۱۰ زن و ۴۷۷ مرد جمعا ۴۸۷ نفر عنوان کرد فوتی های این بخش هم شامل یک زن و ۳۰ مرد در سال ۹۹ و ۲۲مرد در سال ۹۸ بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار