فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت:سارقی که از اماکن مذهبی در شهرستان های محلات، خمین و کمیجان سرقت کرده بود، در عملیات پلیس شهرستان محلات دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 30 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " عباس محمد رضایی " افزود: در پی وقوع سرقت دو تخته فرش دستباف از مسجدالقائم شهرستان محلات، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
این مقام انتظامی یادآورشد: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه و طی هماهنگی با مرجع قضائی، سارق را که در شهرستان اراک سکونت داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف سارق به ۴فقره سرقت از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در شهرستان های محلات، خمین و کمیجان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به ادامه داشتن تحقيقات پلیسی به منظور دستگیری دیگر سارق متواری شده و نیز کشف اموال مسروقه از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در سريع‌ترين زمان از طريق مركز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع و پليس را بیش از پیش در انجام هرچه بهتر مأموريت‌ های سترگ پلیسی ياري دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار