فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) و جهاد و شهادت بود و شهادت ایشان اوج خباثت و ذلیلی آمریکا و مستکبران را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 30 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار نوروز اکبری با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: این شهید والامقام از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس بود و در هشت سال جنگ تحمیلی در مکتب امام خمینی (ره) و جهاد و شهادت تکامل یافته بود.
وی اظهار داشت: سردار سلیمانی بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به تلاش و مجاهدت های خود در مناسب مختلف سپاه پاسداران ادامه داد و در سپاه قدس وظیفه ایشان سنگین تر شد و رشادت ها و تلاش های شبانه روزی ایشان برای دفاع از کشورهای اسلامی بیشتر شد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب گفت: شهید سلیمانی در بصیرت افزایی و تقویت وحدت کشورهای اسلامی منطقه نقش مهمی داشت و گروه های مقاومت را در برابر دشمن شماره یک مسلمانان که تروریست های داعش بود متحد کرد.
سرهنگ پاسدار اکبری اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی پاداش سال ها تلاش و مجاهدت های ایشان بود ولی برای سپاه اسلام یک فقدان بزرگ بود و قلب همه مردم ایران اسلامی و حتی سایر ملت های مسلمان را اندوهگین کرد.
وی گفت: آمریکا و کشورهای استکباری با شهادت سردار سلیمانی اوج خباثت و ذلیلی خودرا به نمایش گذاشتند و شهادت ایشان ثابت کرد که نام سردار سلیمانی لرزه براندام دشمنان انداخته و مستکبران در میدان نبرد توانایی رویارویی با این سردار بزرگ سپاه اسلام را نداشتند.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشدالشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار