کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» در فراخوانی آخرین مهلت ارسال مقاله با محوریت ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی را ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 27 December 2020

به گزارش تابناک قم، کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» به‌مناسبت بزرگداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی فراخوان دریافت مقاله با محورهای «آیت الله العظمی شاهرودی و میراث فقهی و اصولی»، «آیت الله العظمی شاهرودی و روش شناسی اجتهاد و فقاهت»، «آیت الله العظمی شاهرودی و سرگذشت علمی»، «آیت الله العظمی شاهرودی و خدمات اجتماعی»، «آیت الله العظمی شاهرودی و سیره علمی و اخلاقی» و «آیت الله العظمی شاهرودی و نهضت امام خمینی (ره)» را اعلام کرد.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا 25 بهمن 1399 و آخرین مهلت ارسال مقالات تا 25 اردیبهشت 1400 است که باید در قالب فایل word یا PDF به آدرس الکترونیکی seydmahmoudshahroudi@gmail یا به حساب کاربری Alireza_na30ri@ در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و ایتا صورت گیرد.

مقالات ارسالی در قالب استانداردهای علمی در ساختار و محتوا قابل پذیرش است و از طرف دبیرخانه این کنگره به کلیه مقالات رسیده به کنگره ملی عالم ذوالشهادتین، گواهی حضور و برای مقالات برتر علاوه بر صدور گواهی حضور، از طرف انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آیت العظمی سید محمود حسینی شاهرودی از مراجع بزرگ جهان تشیع و احیاگر سنت پیاده روی به کربلا، در سال 1262 در روستای قلعه آقا عبدالله شاهرود به دنیا آمد و در شهریور 1353 در نجف اشرف رحلت کرد و مقبره ایشان نیز در حرم حضرت علی(ع) واقع شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار