دبیر کل خدمات مددکاری کمیته امداد:
دبیر کل خدمات مددکاری کمیته امداد بابیان اینکه تعداد فرزندان با عدم سرپرست مناسب پدر رو به افزایش است، گفت: رفع نیاز‌های این افراد نیازمند ورود حامیان و خیران است.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 22 December 2020

 

تعداد فرزندان با عدم سرپرست مناسب پدر رو به افزایش است

به گزارش تابناک سمنان حمیدرضا علی‌اکبری عصر سه‌شنبه طی جلسه‌ای به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه تعداد فرزندان با عدم سرپرست مناسب پدر رو به افزایش است، ابراز داشت: پدران این فرزندان به دلیل مختلف نظیر طلاق، حبس، بیماری و متارکه قادر به نگهداری از آن‌ها نیستند و به همراهی و کمک خیران و حامیان نیاز دارند.

وی بابیان اینکه کاهش این آمارها نشان از مشکلات اجتماعی که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای رفع آن است، افزود: ازاین‌رو حوزه مددکاری کمیته امداد می‌کوشد تا این خانواده‌ها را توانمند کند که البته در تعریف شعار فقرزدایی یاری همگان را نیز می‌طلبد.

دبیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد بابیان اینکه تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد در حال کاهش است، ابراز داشت: به این منظور پویش سراسری ایران مهربان باهدف جذب حامی برای ایتام و فرزندان نیازمند راه‌اندازی شده تا نیازهای آن‌ها را تأمین کند.

اکبری بابیان اینکه به دنبال رفع نیازها و توانمندسازی ایتام با بهره‌گیری از حامیان هستیم، تصریح کرد: اگر حامیان پای‌کار حضور یابند می‌توانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت طرح توانمندی ایتام در بخش رفع کالاهای و نیازهای ضروری را تا پایان دهه فجر جشن بگیریم که این مهم هدف‌گذاری شده است.

وی بابیان اینکه مردمی کردن کمیته امداد مهم‌ترین هدفی که در این نهاد پیگیری می‌شود، افزود: برای تمام ایتام پرونده نیازسنجی تشکیل‌شده است تا با گره زدن توان حامیان به نیاز ایتام بتوانیم مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار