معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به ادامه اجرای محدودیت‌ها، گفت: بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا وضعیت استان البرز خوب است و شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد از قرمز به نارنجی و طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در وضعیت زرد هستند.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 21 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، با اشاره به اجرای محدودیت‌های تردد و تعطیلی اصناف به جز گروه شغلی یک به مناسبت یلدا در دو روز گذشته، گفت: این محدودیت‌ها به خوبی در سطح استان اجرا شد و برابر مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت‌های پیش از آن، همچنان به قوت خود باقی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: هم اکنون شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد به وضعیت نارنجی تغییر پیدا کردند و شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در وضعیت زرد هستند که بر اساس وضعیت هر شهرستان، قوانین و محدودیت‌های خاص آن اعمال می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در البرز از اسفند ۹۸ تاکنون ۲۵۰۶ نفرفوتی داشته‌ایم، گفت: البرز موج اول و دوم شیوع کرونا را رد کرد و موج سوم از مهرماه شروع شد و تا آذرماه روند افزایشی داشت؛ که هم اکنون با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا، کرونا با شیب نزولی همراه است.

وی یادآور شد: پیش از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در البرز، روزانه  ۲۵ نفر فوتی کرونایی داشتیم که حالا این رقم به ۱ تا ۲ نفر رسیده است. همچنین تعداد بستری‌ها از ۹۰۰ تا هزار نفر به کمتر از نصف رسیده است.

فردی با اعلام اینکه برابر گزارش ستاد ملی کرونا وضعیت استان البرز بسیار خوب است، بیان کرد: تغییر وضعیت کرونایی در البرز نتیجه همکاری خوب مردم در رعایت قوانین محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و عملکرد مثبت دستگاه‌ها در اجرای وظایف، محدودیت‌ها و ممنوعیت ورود و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و غیر بومی در استان است.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی در اجرای قوانین و محدودیت‌ها، وضعیت شهرستان‌های استان  به حالت سفید بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار