معاون استاندار سمنان:
معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه بیشترین سوانح جاده‌ای استان «واژگونی خودرو» است، گفت: برای کاهش این شاخص ایمن سازی بخش‌هایی از جاده‌های استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۲۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 18 December 2020

«واژگونی خودرو» بیشترین سوانح جاده‌ای در استان سمنان است

به گزارش تابناک سمنان منوچهر فخری عصر پنج شنبه در حاشیه رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه بیشترین سوانح جاده‌ای استان مربوط به «واژگونی خودرو» است، ابراز کرد: در راستای کاهش تصادفات رانندگی به خصوص واژگونی رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عدم شناخت از مسیر و خستگی رانندگی مسیر نیز از دیگر عوامل این حوادث است، ابراز کرد: یکی از بحث‌ها مهمی که امروز باید پیگیری شود، بحث ایمنی راه‌های استان در کریدور غرب به شرق و شمال به جنوب است که در این راه تلاش خوبی توسط راهداری صورت گرفته است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه حدود ۲۰ میلیون زائر رضوی سالانه از مسیر استان تردد می‌کنند، تاکید کرد: می‌بایست با یک نگاه ویژه، برنامه مدون و جامعی در خصوص ایمنی راه‌های استان تدوین شود که همه جوانب را در نظر بگیرد.

فخری با بیان اینکه با توجه به اینکه در حدود ۶۴۰ کیلومتر را مسافران و زائران در این مسیر طی می‌کنند، بیشترین حجم ترددها در کریدور شرق به غرب در استان سمنان است، گفت: در راستای رفع نقاطی که بیشترین حوادث رانندگی در آنها رخ می‌دهد اقدامات خوبی صورت گرفته اما هنوز هم نقاطی هستند که شناسایی و می‌بایست با تلاش مسئولان ذی‌ربط اقدامات ایمنی در آنها انجام شود.

وی از استقرار راهداران در تمام راه‌های استان سمنان خبر داد و گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته به خصوص در آهوان که بیشترین سوانح رانندگی را در زمان بارش و نزولات جوی دارد، خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی جاده‌ای از خودروها و مسافران در نظر گرفته شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار