فرماندار پاوه گفت: ما فعلا میزبان توریست و گردشگر نیستیم، لذا از شهروندان هم درخواست داریم تا تثبیت شرایط عادی به لحاظ شیوع کرونا، از دعوت و پذیرفتن مسافر خودداری کنند.
کد خبر: ۹۲۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 13 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، پرویز ایده‌پور امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شهرستان پاوه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: پاوه با توجه به توریستی بودن، میزبان گردشگران است که در این ایام کرونایی سبب بالا رفتن میزان آلودگی شهرستان شد.

وی ادامه داد: با اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی کرونایی، خوشبختانه با همکاری خوب مردم، تجار، کسبه و دستگاه‌های اجرایی در حال حاضر از وضعیت قرمز کرونایی به نارنجی رسیده‌ایم.

فرماندار پاوه با اظهار امیدواری از تداوم همکاری مردم تا ریشه‌کنی کووید ۱۹ گفت: محدودیت‌های ترددی همچنان حکم‌فرماست و ما فعلا میزبان توریست و گردشگر نیستیم و از شهروندان هم درخواست داریم تا تثبیت شرایط عادی از دعوت و پذیرفتن مسافر خودداری کنند.

وی در خصوص جبران خسارت کسبه هم تصریح کرد: هر بحرانی چارچوب خاص خود را دارد و عمدتا برای خروج از بحران و ترمیم آن، ستاد بحران کشور تصمیم می‌گیرد و با توجه به اینکه جزیی از کل هستیم، آنچه در مصوبات ستاد ملی کرونا باشد برای شهروند پیگیری خواهیم کرد.

ایده‌پور از رسانه‌های محلی، استانی، کشوری که در راستای آگاهی‌بخشی مردم و پیشبرد امورات و همکاری با دستگاه‌های اجرایی قدم برداشته‌اند صمیمانه سپاسگزاری کرد و گفت: ناقل کرونا مردم هستند و تا مردم نخواهند زنجیره انتقال کرونا قطع نمی‌شود، لذا باید حتما رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار