محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۱۸۰ تلفن هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم استان خریداری شد، گفت: ۳۰ درصد از دانش‌آموزان به اینترنت و گوشی هوشمند دسترسی ندارند.
کد خبر: ۹۲۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 12 December 2020

متوسط دریافتی ایتام در استان سمنان ۸۰۰ هزار تومان است

وی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه ۳۰ درصد دانش‌آموزان در مناطق کمتر برخوردار ساکن هستند و به اینترنت و گوشی‌های هوشمند دسترسی ندارند، اظهار داشت: تاکنون ۱۸۰ تلفن همراه هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم با بهره‌گیری از ظرفیت خیران کمیته امداد خریداری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه ۷۵ دستگاه تبلت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در دامغان توزیع‌شده است که طبق پایش انجام‌شده، تعداد ۱۴۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند برای دریافت تبلت هوشمند شناسایی شدند.

محسن مسعودیان راد بابیان اینکه جلوگیری از ایجاد شکاف آموزشی بین دانش‌آموزان مهم‌ترین رویکرد این نهاد است، تصریح کرد: این طرح در قالب راه‌اندازی مدرسه آنلاین در سطح استان اجرایی می‌شود.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه ۶۷۰ دانش‌آموز و ۶۲ دانشجو و طلبه تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: ۲۰ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان تحت پوشش در آرادان نیز توزیع‌شده است که این تعداد تبلت با مشارکت خیران بااعتبار ۶۰۰ میلیون ریال تهیه‌شده است.

وی افزود: تعداد ۳۰ نفر از سرپرستان دانش‌آموزان آرادانی تحت پوشش هم برای دریافت وام قرض‌الحسنه ۳۰ و ۵۰ میلیون ریالی جهت خرید تبلت به صندوق امداد ولایت و بانک مهر ایران معرفی شدند.

مدیرکل کمیته امداد سمنان بابیان اینکه با مشارکت خیران تعداد ۵٠ عدد تبلت و یک عدد تلفن همراه به دانش‌آموزان تحت حمایت منطقه امیرآباد اهدا شد، بیان کرد: ۳۵ گوشی هوشمند به همراه سیم‌کارت و لوازم جانبی تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند شاهرودی توزیع شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار