جلیل رحیمی صدر در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از دغدغه های مهم مسئولین و مردم بود که بر اساس قانون انجام شد.
کد خبر: ۹۲۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 11 December 2020

جلیل رحیمی صدر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان مدت زمانیست که از طرف دولت و مجلس پیگیری می شد که امسال عملیاتی شد. متناسب سازی به این صورت است که قانون و بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به صندوق بازرسی کشوری ارسال شده و با بخشنامه هیئت دولت همراه بوده و این افزایش صورت گرفته است. گروه های شغلی بیست گانه برای دستگاه هایی که از گروه شغلی برخوردار بودند و گروه های قضایی برای دستگاه قضایی مقامات و اعضاء هیئت علمی تقسیم شدند.

وی افزود: این تقسیم بندی طبعا بر اساس سنوات خدمتی که معمولا سی سال خدمت مد نظر میباشد در یکی از چهارده دسته تقسیم بندی صورت گرفته و با توجه به امتیازات ماده ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری از امتیازات لازم برخوردار بودند و افزایش حقوق داشتند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه یادآور شد: این تقسیم بندی طبعا بر اساس سنوات خدمتی که معمولا سی سال خدمت مد نظر میباشد در یکی از چهارده دسته تقسیم بندی صورت گرفته است. با توجه به امتیازات ماده ۱۰۹ و  ۱۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری از امتیازات لازم برخوردار بودند و افزایش حقوق داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار