رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگاور گفت: ۲۹ تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی مایع با هدف تنظیم بازار و جبران کمبود مقطعی این کالا در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 07 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فرامرز بختیاری اظهار داشت: این کالا در چندین مرحله از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مباشران و اتحادیه خواروبار فروشی کنگاور توزیع شد.

وی اضافه کرد: سهمیه روغن مایع شهرستان ۲۰ تن بود که با پیگیری های مکرر و حمایت فرماندار کنگاور حدود ۱۰ تن مازاد بر سهمیه جذب و توزیع شد.

او با بیان اینکه در تلاشیم چهار تن روغن نیز به زودی جذب و در شهرستان توزیع شود، ادامه داد: در این مدت اداره صمت کنگاور تمام تلاش خود را بکار گرفت تا نیاز واحدهای صنفی و خانوارها را به روغن مایع تامین کند.

بختیاری گفت: از دیگر برنامه های این اداره توزیع اقلام اساسی هم چون برنج و مرغ در بازار شهرستان است که این مهم بصورت جدی و روزانه در حال پیگیری است.

این مسوول در ادامه از احیا مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات و کنترل بازا بعد از ۶ سال در اتاق اصناف کنگاور خبر داد و افزود: این مرکز با هم افزایی و تجمیع امکانات سازمان صمت و اتاق اصناف به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه و مردم شهرستان راه اندازی شده است.

وی افزود: مردم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا گرانفروشی موارد را با مرکز رسیدگی به شکایات به شماره ۴۸۲۲۴۳۲۱ و یا ۱۲۴ گزارش دهند تا با خاطیان برخورد قانونی شود.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار