فرامز محبوبی:
به گزارش تابناک سمنان: فرامز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه دو واحد صنعتی در استان محلول ضدعفونی‌کننده تولید می‌کنند، گفت: این تولیدات فقط برای مصرف داخل استان است.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 14 November 2020

همدان نیازمند کارخانه تولید الکل است - همشهری آنلاین

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن بیان اینکه دو واحد صنعتی در استان محلول ضدعفونی‌کننده تولید می‌کنند، اظهار داشت: روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل خالص برای تولید محلول به این واحدهای تولیدی اختصاص می‌یابد.

وی بابیان اینکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر الکل خالص برای تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به این واحدها اختصاص‌یافته است، خاطرنشان کرد: بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی که نیازمند حجم زیادی از محلول ضدعفونی‌کننده هستند می‌توانند با گرفتن حواله، از این واحدهای صنعتی محلول ضدعفونی‌کننده دریافت کنند.

فرامز محبوبی مبارزه با شیوع کرونا را مهم‌ترین هدف در این راستا برشمرد و افزود: محلول‌های ضدعفونی از ترکیب ۷۰ درصد الکل و بقیه مواد افزودنی تهیه می‌شوند.

محبوبی با اشاره به تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در استان سمنان بیان کرد: ۹ واحد صنعتی در استان برای تولید ماسک فعال هستند و هیچ‌گونه کمبودی در توزیع اقلام بهداشتی وجود ندارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار