فاطمه منصوری تاکید کرد؛
به گزارش تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تأکید بر لزوم اصلاح فرآیندها در نظام اداری سازمان ثبت‌اسناد سمنان گفت: ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 09 November 2020

 

فنی و حرفه ای استان سمنان، امسال 10 میلیارد ریال درآمد کسب کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان صبح دوشنبه در بازدید از اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان ضمن بیان اینکه تسهیل سازی اقدامات و روال اداری برای مراجعین و کارکنان از طریق اصلاح فرآیندها در نظام اداری این سازمان در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی نقش مؤثری در سرعت بخشی به اجرای فرآیند اداری و جلب رضایت مردم دارد.

وی با تأکید بر اینکه چارت خالی و پست‌های بلاتصدی، فضای استقرار نامناسب اداره کل، کمبود نیروی انسانی و بازنشستگی نیروها در آینده ازجمله مشکلاتی است که این اداره کل با آن مواجه است، تصریح کرد: بررسی و رفع این موانع و مشکلات در دستور کار قرار دارد.

فاطمه منصوری با اشاره به شرایط فعلی جامعه و مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: قطعاً با تحقق این مهم از بخشی مشکلات موجود نیز کاسته می‌شود و باید این مهم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز تا حد امکان محقق شود.

منصوری بابیان اینکه سازمان ثبت‌اسناد و املاک نقش مؤثری در تنظیم روابط و مناسبات اقتصادی و بهداشت حقوقی دارد، گفت: اداره کل ثبت‌اسناد و املاک در بحث امنیت و رفاه اجتماعی از منظر معاملات روزمره و روابط اقتصادی نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا می‌کند و به‌نوعی تأمین امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه از وظایف این مجموعه است.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر این مجموعه با کمبود نیروی انسانی متخصص و کارشناس مواجه است و ۳۰ درصد پست‌های سازمانی این اداره کل بلا تصدی هستند.

علی‌اصغر دربانی با تأکید بر اینکه برخی از واحدهای شهرستانی با حجم مراجعین بسیار بالا و وظایف کاری گسترده با نیروهای انسانی کم در حال فعالیت هستند، افزود: نیاز است تا بحث نیروی انسانی در این اداره کل تقویت و ترمیم شود.

وی با اشاره به اینکه تا سال ۱۴۰۲ بالغ‌بر ۵۰ درصد نیروهای این اداره کل در آستانه بازنشستگی قرار می‌گیرند، یادآور شد: اقداماتی برای ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری این اداره کل صورت گرفته اما به فراخور مقتضیات سازمانی، برخی از فرآیندها امکان غیرحضوری بودن را ندارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار