مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان:
سمنان- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ نفر استخدام شهرداری‌های استان هستند، گفت: دو هزار و ۵۵۱ نفر از این تعداد استخدام قراردادی یا کارمندی هستند.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 08 November 2020

۳۲۰۰ نفر استخدام شهرداری‌های استان سمنان هستند

به گزارش تابناک سمنان راضیه شهاب در نشست ویدئوکنفرانسی مسائل شهرداری‌های استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه دو هزار و ۵۵۱ نفر در قالب استخدام کارمندی و قرارداد کارگری در شهرداری‌های استان مشغول به کار هستند، بیان کرد: با افزودن نیروهای شرکتی، این رقم به سه هزار و ۲۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به بازنشستگی و قطع ارتباط کاری تقریبی ۵۰۰ نفر در طول دوره دولت یازدهم و همچنین افزایش وظایف و مسئولیت‌های شهرداری‌ها و تطویل فرآیند جذب و بکارگیری نیروی انسانی، شهرداری‌های استان را غالباً با کمبود ۲۰ درصدی نیروهای انسانی کارشناسی مواجه کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان ضمن اشاره به اینکه با برگزاری آزمون مشاغل آتش نشانان شهرداری‌های استان، ۳۳ نفر در سال ۹۹ جذب شدند، تاکید کرد: در بحث توزیع عوارض و اعتبارهای مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها، نیاز است تا به بحث گستردگی و پهناوری استان نیز توجه شود.

شهاب با بیان اینکه توزیع اعتبار عوارض و مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها توسط سازمان امور مالیاتی در قالب یک برنامه‌مشخص و با زمانبندی منظم انجام شود، ابراز کرد: رعایت انضباط مالی و حد نصاب‌ها در انجام معاملات توسط شهرداری‌ها در دستور کار باشد.

وی افزود: پلاک‌کوبی اموال و راه اندازی هیئت عالی سرمایه گذاری به منظور واگذاری پروژه‌های مدیریت امور شهری به سرمایه گذاران و استفاده بهینه از این ظرفیت برای توسعه شهری مورد توجه شهرداران باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار