عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت:همه ملت های آزادی خواه و حق طلب روحیه ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را سرلوحه ی خود قرار داده و استعمار جهانی را به خاک ذلت کشانده اند.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 03 November 2020

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:یوم الله سیزده آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و يادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۳ ، کشتار دانش آموزان در سال ۵۷ و روز دانش آموز ، تسخير لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجويان پیرو خط امام محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد:بی گمان مردم ایران اسلامی نقش دانش آموزان و دانشجویان در این برهه های زمانی حساس را فراموش نخواهند کرد.

فرماندار شهرستان هرسین افزود:امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی ، رهنمود های خمینی کبیر و امام خامنه ای روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است واکنون که کشور با رهبری امام خامنه ای مدیریت رئیس جمهور  و همراهی مردم شکوه پوشالی غرب و در راس آن آمریکای جنایت کار را در هم شکسته است می توان گفت مبارزات مقدس سالهای ۴۳ ، ۵۷ و ۵۸ برای هموطنان تداعی می شود.

کنجوریان در پایان گفت: با توجه به شرایط حاکم و شیوع ویروس کرونا مراسم راهپیمایی بنا به دستور ستاد کرونا استان لغو شده است و مردم باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از تردد های غیر ضروری بپرهیزند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار