فرماندار هرسین گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا و افزایش آمار مبتلایان به برگزاری هرگونه مراسم منجر به تجمع اعم از مجالس ترحیم و عروسی با «برخورد شدید قضایی» روبرو خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 02 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عبادالله کنجوریان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در شرایط فعلی که شاهد شیوع بالای ویروس کرونا در استان کرمانشاه و به تبع در شهرستان هرسین هستیم با برگزار کنندگان مجالس مختلف اعم از مجالس ترحیم و عروسی بدون چشم‌پوشی برخورد شدید قضایی خواهد شد.

وی از مردم خواست با مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند و ادامه داد: در این ایام بسیاری از خانواده‌ها با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند و عزیزان خود را به خاک می‌سپارند لذا ضرورت دارد مردم رعایت مسایل بهداشتی و پیشگیرانه را در اولویت قرار دهند و از برگزاری هرگونه مجالس ترحیم و عروسی بپرهیزند.

فرماندار هرسین برگزاری مجالس در شرایط فعلی را یکی از مصادیق بارز اقدام علیه بهداشت عمومی عنوان کرد و افزود: مردم خود باید برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری داشته باشند و در صورت اطلاع از برگزاری مجالس مختلف مراتب را اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه عده‌ای هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند، تصریح کرد: غم خانواده‌های داغدیده قابل درک است، اما کوچک‌ترین سهل‌انگاری و تجمع در آئین خاکسپاری می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را به‌دنبال داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار