مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از کسب رتبه برتر استان بوشهر در عملکرد گشت راهداری در مرداد ماه ۹۴خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 07 September 2015
عبدالکریم اختر شناس اظهار داشت:طبق گزارشات دریافت شده از مرکز مدیریت راه های کشور، در خصوص ارزیابی عملکرد ناوگان گشت راهداری کشور در مرداد ماه سال جاری، ناوگان راهداری اداره کل استان بوشهر از نظر میانگین طی مسافت نسبت به دستگاه های فعال رتبه دوم و از نظر شاخص های کلی عملکرد، در رتبه اول کشوری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ایرانشهر و فارس، در جایگاه بعدی قرار دارند، افزود: گشت های راهداری این اداره کل با ۸۸درصد فعالیت نسبت به کنترل حوزه استحفاظی و ارایه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای اقدام کردند.

اخترشناس همچنین از توسعه سامانه مدیریت ناوگانgps برروی ناوگان فاقد سامانه خبر داد و گفت:بانصب این سامانه آمار دقیق تری از عملکرد و میزان مسافت طی شده توسط ناوگان ها در محورهای مواصلاتی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه با افزایش دامنه پوشش این سامانه می توان عملکرد ناوگان را به تفکیک شهرستان ها و میزان سوخت مصرفی مدیریت بهینه کرد، عنوان کرد:همه گشت های راهداری توسط کاربران مدیریت راه ها به صورت شبانه روز رصد و کنترل می شود، تا بتوان در صورت وقوع هرگونه رخداد جاده ای در کمترین زمان ممکن آنها را به محل اعزام کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار