حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی، نماز جمعه این هفته در سه نقطه استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 10 September 2020

 

تغییر محل برگزاری نماز جمعه سمنان از این هفته | مرآت : آخرین اخبار استان  سمنان

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان ضمن اشاره به اینکه برگزاری نماز جمعه منوط به شرایط شهرها و مناطق مختلف استان سمنان در زمینه شیوع ویروس منحوس کرونا است، بیان کرد: برای حفظ سلامتی نمازگزاران برگزاری نماز جمعه در مکان‌هایی که از لحاظ شیوع کرونا قرمز محسوب می‌شوند، موقتاً ممنوع است تا ان شاالله شاهد از بین رفتن این شرایط باشیم.

وی گفت: نماز جمعه فردا بیست و یکم شهریورماه ۹۹ در سه نقطه شامل کالپوش، میامی و آرادان برگزار خواهد شد و لذا در دیگر نقاط استان شاهد برگزاری نماز جمعه نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا با اشاره به اینکه امیدواریم که با رعایت عمومی شرایط بهداشتی و عنایت خداوند متعال، شاهد بازگشت شرایط عادی به همه نقاط استان سمنان باشیم، افزود: تا آن زمان فعلاً برگزاری نمازجمعه تابع شرایط شیوع ویروس و نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود و ستاد مقابله با کرونا است.

فاطمی‌نیا بیان اینکه شرایط برگزاری نماز جمعه در سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهیا نیست، تاکید کرد: به تمام ائمه جمعه استان اعلام شده که حتماً در صورت برگزاری نماز جمعه در تریبون این نماز سیاسی و عبادی مقدس و در صورتی برگزار نشدن، از طرق مختلفی مثل فضای مجازی، ارتقای سلامت اجتماعی، رعایت بهداشت، استفاده از ماسک، شست و شوی دستان، توجه به شرایط بهداشت عمومی در شهرها و روستاها و را برای مردم تبیین کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار