محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح مقاوم سازی مسکن مددجویان این نهاد در سطح استان خبر داد و گفت: در این مرحله ۱۳۰ واحد مسکونی مقاوم شدند.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 25 August 2020

اولویت اصلی کمیته امداد، تامین مسکن مددجویان | خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان با اشاره به اجرای طرح مقام سازی مسکن نیازمندان و مددجویان در سطح استان، بیان داشت: در این مرحله شامل بازه زمانی پنج ماهه نخست سال جاری، ۱۳۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان مقاوم سازی شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان درباره اعتبارات این مسکن‌ها، بیان کرد: علاوه بر اعتباراتی که کمیته امداد و خیران استان برای این طرح در نظر گرفته‌اند، ۵۲۹ میلیون تومان نیز تسهیلات بانکی به مددجویان اعطا شده است.

محسن مسعودیان راد با بیان اینکه ۲۶ واحد مسکونی نیز با کمک خیران برای نیازمندان و افراد تحت پوشش خریداری شده است، تاکید کرد: مجموعاً در این مرحله ۱۵۶ مسکن بهسازی و یا خریداری شده تا به خانوار تحت پوشش کمیته امداد تحویل داده شوند.

مسعودیان راد با بیان اینکه از میان خانه‌های خریداری شده برای مددجویان نیازمند کمیته امداد ۱۴ واحد مسکونی روستایی، یک واحد شهری بوده است، افزود: سهم ایتام از خانه‌های خریداری شده ۱۱ باب منزل مسکونی بوده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار