با حضور اوحدی؛
با حضور رئیس بنیاد شهید و ایثارگران، عملیات اجرایی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در استان ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 24 August 2020
 

 به گزارش تابناک ایلام، صبح امروز در دومین روز از هفته دولت آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی به زمین زده شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کلنگ زنی زمین مسکن ایثارگران، حضور در گلزار شهدای صالح آباد، دیدار با خانواده شهدا، حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان ایلام است.

بر اساس این گزارش امروز قرار است در دومین روز از هفته دولت از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی رونمایی شود.

گفتنی است برای این میزان طرح و پروژه سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ۷۶۵ نفر اشتغالزایی نیز در پی خواهد داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار