رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال درحالی عصر دیروز(29 تیر) با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با بدشانسی مقابل حریف کرمانی تن به شکستی دیگر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 20 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایسنا،کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه، بااشاره به باخت 2 بر صفر روز گذشته تیمش برابر مس شهربابک، اظهارکرد: باوجود اینکه برای پیروزی به کرمان رفته بودیم، اما با بدشانسی شکست خوردیم.

وی تصریح کرد: در دقیقه سوم این دیدار دروازه بان اصلی تیم از ناحیه سر به شدت مصدوم شد، بگونه‌ای که مجبور شدیم او را از بازی خارج کرده و به بیمارستان منتقل کنیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه افزود: هرچند در ادامه این دیدار دروازه بان اصلی را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از دروازه بان تیم جوانان استفاده کنیم، اما در مجموع بازیکنانمان عملکرد خوبی داشتند و توانستند حملات حریف را به خوبی کنترل کرده و ضد حملاتی داشته باشند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در دقایق 80 بازی بود که دفاع تیم ما "مهربان عیسی پور" از ناحیه پا مصدوم شد و مجبور به خارج کردن این بازیکن هم از زمین شدیم.

لرستانی اضافه کرد: مصدومیت این بازیکن کلیدی تیم را تا حدودی به هم ریخت، به شکلی که چند دقیقه بعد حریف توانست گل برتری را وارد دروازه ما کند.

وی عنوان کرد: در دقایق اضافه بازی هم با وجود اینکه تلاش کردیم گل خورده را جبران کنیم، اما بازیکنان مس شهر بابک بااستفاده از یک موقعیت گل توانستند دومین گل را هم وارد دروازه کنند.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه که تمیش همچنان در قعر جدول لیگ دسته دوم فوتبال قرار دارد و با خطر سقوط به لیگ دسته سوم دسته و پنجه نرم می‌کند، افزود: درحال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ داریم که دو بازی آن را باید در خانه برگزار کنیم، برای همین تمام امیدمان در شرایط فعلی کسب امتیاز از دو بازی خانگی است.

تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب 4 برد، 8 مساوی و 10 باخت و 20 امتیاز در قعر جدول گروه دوم این لیگ قرار دارد.

 

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار