کد خبر: ۸۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 02 September 2015
 پنجشنبه 12 شهریورماه؛ روز انتخابات هیئت رئیسه شوراها می باشد، این در حالی است که خبرهایی در خصوص فروپاشی شورای شهر آبپخش به گوش می رسد.

به گزارش اتحادخبر؛ شنیده ها حاکی است که دو عضو شورای شهر آبپخش قصد استعفا از این شورا را دارند، از طرفی دیگر تنها عضو علی البدل این شورا نیز تمایلی به حضور در شورای شهر آبپخش ندارد.

شنیده شده که مصطفی رضایی رئیس شورای آبپخش و مهدی بحرانی عضو دیگر این شورا تا چند روز آینده استعفای خود را از شورا می دهند.

استعفای این دو عضو در حالی است که پیش از این مهدی بحرانی که در انتخابات شوراها به عنوان عضو علی البدل اول انتخاب شده بود، با استعفای حسین عباسی از شورای آبپخش و رفتن وی به شهرداری، به شورا راه می یابد.

با رفتن بحرانی به شورای شهر آبپخش، اسداله بهادری، تنها عضو علی البدل این شورا می گردد و اکنون پس از دو سال عمر این شورا ، وی نیز تمایلی به رفتن به حضور در این نهاد ندارد.

این اخبار زمانی منتشر شده که همه آبپخشی ها خود را برای انتخابات هیئت رئیسه این شورا آماده کرده بودند و منتظر بودند که پس از کشمکش های فراوانی که در شورای آبپخش وجود دارد، چه کسی بر مسند ریاست این شورا تکیه خواهد زد.

گفتنی است سال گذشته نیز اختلافات در شورای شهر آبپخش موجب شد تا دو نفر از اعضای 5 نفره این شورا در انتخابات هیئت رئیسه شرکت ننمایند و انتخابات هیات رییسه با دوماه تاخیر و وساطت بزرگان شهرستان برگزار شود؛ اما اختلافات ادامه یافت و برخی اعضا جلسات شورا را تحریم کردند تا این شورا عملاً از حد نصاب بیفتد.

اکنون در آستانه انتخابات هیات رییسه شورای شهر برای سال سوم ؛ اختلافات تشدید شده و در صورتی که راهکاری برای تفاهم اعضا اندیشیده نشود احتمال انحلال این شورا وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار