کد خبر: ۸۶۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 15 June 2020
تابناک/رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان از آغاز رزمایش اهدا خون توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات گیلان خبر داد.
آغاز رزمایش اهدا خون توسط بسیجیان گیلانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاتم نصیرنژاد ظهر امروز در نشست خبری در رشت با بیان اینکه استان گیلان نیاز جدی به خون دارد، اظهار کرد: طبق اطلاعات واصله از سازمان انتقال خون گیلان، مراکز درمانی استان نیاز جدی به انواع گروه‌های خونی دارند.

وی با اشاره اینکه رزمایش اهدای خون با همکاری سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود، گفت: بدون تردید ایثار و همدلی بسیجیان و دیگر اقشار جامعه در برگزاری رزمایش اهدا خون حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسترسازی برای فعالیت‌های اقشار در مساجد در حال انجام است، افزود: گیلان جزو استان‌های جهادی و فعال کشور است و توزیع دارو و بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توسط بسیجیان انجام گرفته است.

نصیرنژاد با اشاره به اینکه درصدد حضور در بخش‌های فنی‌وحرفه‌ای هستیم، بیان کرد: دو هزار پایگاه مقاومت بسیج فعال در استان گیلان داریم که در این ایام خالصانه به مردم خدمت رسانی کردند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع دو هزار و ۲۴۸ بسته معیشتی توسط مساجد اهل سنت گیلان گفت: ارزش این بسته‌ها بالغ بر ۸۰ میلیون تومان بوده که توسط اهل سنت گیلان در بحران کرونا ویروس تهیه و توزیع شده است.

 وی با بیان اینکه دو هزار گروه جهادی فعال نیز در استان داریم، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در ایام پیک کرونا با حضور در مراکز درمانی خدمات لازم را به بیماران و کادر درمان ارائه دادند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات پایگاه های مقاومت بسیج محلات در ایام کرونا بیان کرد: توزیع نان رایگان، پخت غذای گرم، توزیع بسته‌های معیشتی، ذبح گوسفند، توزیع مرغ و گوشت از جمله اقدامات بسیجیان محلات بود.‌

وی با اشاره به تشکیل گردان گروه‌های جهادی در گیلان افزود: گردان گروه جهادی بسیج طلاب گیلان در آینده‌ای نزدیک تشکیل می‌شود و آماده خدمت رسانی به مردم در هر بخشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار