نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تدوین و ابلاغ بخشنامه بکارگیری ۵۰ درصد نیروی بومی در صنایع مربوط به وزارت نفت در خارگ و عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 30 August 2015
حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد اظهار داشت: بهبود وضعیت اشتغال به عنوان یکی از اولویت‌های بسیار مهم برای ما است و پیگیری‌های بسیار زیادی را در این زمینه داشته‌ایم.

وی به نشست امروز خود با وزیر نفت اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست تصمیمات بسیار خوبی برای بهبود وضعیت اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت مستقر در استان بوشهر گرفته شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استخدام ۵۰ درصد نیروهای بومی در صنایع متعلق به وزارت نفت مستقر در استان بوشهر یکی از مهمترین خواسته های جوانان استان است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، وزیر نفت دستور استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز مستقر در استان را ابلاغ کرد.

موسوی‌نژاد همچنین به موضوع تعدیل نیرو و نادیده‌گرفتن حق نیروهای بومی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در هنگام تعدیل نیرو در شرکت‌ها، حق نیروهای بومی نادیده گرفته می‌شد و اغلب افرادی که از کار کنار گذاشته می‌شدند، نیروهای بومی بودند.

وی تصریح کرد: با دستور وزیر نفت، از این پس در هنگام تعدیل نیرو در صنایع وابسته به وزارت نفت، عدالت رعایت خواهد شد و این موضوع برای نیروهای بومی و غیربومی رعایت می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشنامه اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر برای صنایع صنعت نفت در عسلویه و خارگ تدوین شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار