جمعی از کارکنان اداره راه و شهرسازی دشتستان در اعتراض به عدم اجرایی شدن وعده مسئولین اداره کل راه و شهرسازی در زمینه مسکن آنان، دست از کار کشیدند. یکی از معترضین در گفتگو با اتحادخبر گفت: حدود سه سال پیش، مجوز اهدای 730 زمین جهت ساخت مسکن به اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر داده شد. وی افزود: با وعده اهدای ...
کد خبر: ۸۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 30 August 2015
دیروز جمعی از کارکنان اداره راه و شهرسازی دشتستان در اعتراض به عدم اجرایی شدن وعده مسئولین اداره کل راه و شهرسازی در زمینه مسکن آنان، دست از کار کشیدند.
یکی از معترضین در گفتگو با اتحادخبر گفت: حدود سه سال پیش، مجوز اهدای 730 زمین جهت ساخت مسکن به اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر داده شد.
وی افزود: با وعده اهدای زمین جهت ساخت مسکن به پرسنل راه و شهرسازی، مبالغی از ما جمع آوری شد.

وی ادامه داد: با گذشت سه سال از گرفتن این مبالغ، هیچ اقدامی درخصوص اهدای این زمین ها صورت نگرفت.
یکی دیگر از این پرسنل ادامه داد: این در حالی است که شنیده شده تمامی این 750 پلاک زمین که قرار بود بین پرسنل راه و شهر سازی متقاضی مسکن در تمام استان توزیع شود، تنها در بین افرادی خاص که غالباَ از نیروهای اداره کل راه و شهرسازی بودند توزیع شد.
وی ادامه داد: بعد از مراجعات ما، مشخص شد که دیگر سهمیه زمینی باقی نمانده تا در بین متقاضیان شهرستانی توزیع گردد.
وی افزود: این در حالی بود که حدود یکصد درخواست زمین از دشتستان آماده شده بود و حتی از طریق اداره راه و شهرسازی دشتستان، زمین های مورد نظر پرسنل این اداره نیز مشخص شده بود.
معترضین ضمن ابراز رضایت از عملکرد و پیگیری های رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان، تأکید کردند: اعتراض ما به نحوه توزیع این زمین ها در سه سال گذشته است از این رو از مقامات استانی از جمله استاندار و مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان بوشهر، تقاضا داریم تا جهت تحقق حقوق از دست رفته ما اقدام نمایند.
این اعتراض در حالی صورت گرفت که به گفته معترضین، اعتراضات همزمانی در ادارات راه و شهرسازی اهرم، دیلم و گناوه نیز صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار