رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت:یکهزار و۲۰۰ پرس غذای گرم در چند روز اخیر بین مددجویان این نهاد حمایتی در این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۴۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 09 May 2020
سید عبدالحمید ولی پور روز  شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر پرس غذای گرم به قیمت ۲۰ هزار تومان تهیه و بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت توزیع شده است.
وی  همچنین از توزیع یک هزار کیلوگرم گوشت مرغ گرم بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در ماه رمضان امسال خبر داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت با اشاره به انتشار ویروس کرونا در کشور و پیامدهای آن بر معیشت اقشار آسیب پذیر عنوان کرد: تلاش می شود از همه ظرفیت ها برای کمک به نیازمندان این شهرستان در این شرایط سخت استفاده شود.
ولی پور تصریح کرد: ۷۴۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی با مشارکت آستان قدس رضوی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت در رمضان امسال توزیع شد.
وی تاکید کرد: هر یک از این بسته های کمک معیشتی یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ارزش دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون خیران نیکوکار این شهرستان ۶۲۰میلیون ریال مددجویان نیازمند زیرپوشش این نهاد اهدا کردند.
وی با اشاره به پیامدهای ویروس کرونا بر جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر بر ادامه حمایت از مددجویان نیازمند از سوی افراد توانمند تاکید کرد.
وی تاکید کرد: مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی انجام شده از محل اعتبارات امداد در اسفند ماه سال ۱۳۹۹  در باشت را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار