نبی بستان در گفتگو با تابناک:
متخصص روان شناسی و مبتکر مدل کیو سی تی در ایران گفت: شیوع بیماری کرونا فرصتی برای توانمند سازی خود، رسیدگی به کارهای عقب افتاده و افزایش بهره وری است.
کد خبر: ۸۴۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 29 April 2020

نبی بستان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روز جهانی روانشناس و مشاور را به همه خدمتگزاران این حوزه به خصوص اساتید و دانشجویان  تبریک می گویم، آرزو می کنم جامعه با آگاهی مطلوب تر از خدمات روانشناسی استفاده و روانشناسان خدمات مطلوب تری را به خصوص در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه دهند.

وی افزود: روز روانشناس و جایگاه و وزنی که روانشناسان، مشاوران و بسیاری از مددکاران اجتماعی با کمک به مردم در حوزه سلامت روان ایجاد کردند بسیار مهم است. در شرایط کنونی روانشناسان باید این پیام را به مردم بدهند که شیوع ویروس کرونا فرصت و تلنگری برای زندگی دوباره است. انسانها در این دوران بهتر است به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنند.

این متخصص روانشناسی و مبتکر مدل کیو سی تی در ایران تصریح کرد: باید فرصت طلب باشیم برای افزایش کیفیت زندگی وقت بگذاریم و از جهت صرفه جویی و قناعت پیشرفت کنیم. در بحث سلامت روان هم انسان باید استرس و اضطراب را که در موقعیت های بحران امری کاملا طبیعی ست بپذیرد.

بستان در پایان با تاکید بر اینکه در گام نخست باید شرایط پیش آمده را بپذیریم، بیان داشت: در صورت افزایش استرس و اضطراب از متخصص و مشاور کمک بگیریم، به زندگی نگاه مثبت داشته باشیم، و با برنامه ریزی هدفمند و پاک کردن گذشته رو به جلو حرکت کنیم در این دوران توانمند سازی و خود مراقبتی را فراموش نکنیم.

 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار