علی محمد لروند در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان توصیه ما به مردم این است که از فاصله گذاری اجتماعی در این ایام به منظور رشد معنویت بهره ببرند.
کد خبر: ۸۴۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 23 April 2020

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن آرزوی قبولی طاعات و آرزوی توفیق و بهره برداری از ماه مبارک رمضان،ماهی که به ضیافت الله معروف است، اظهار کرد:پیامبر اسلام درباره این ماه فرمودند این ماه ضیافت الله (بهترین ماه هاست) روزهایش بهترین روزهاست، شب هایش بهترین شب هاست، نفس کشیدن و خوابیدن در آن عبادت است.

وی افزود: وقتی پیامبر اسلام این فیوضات را راجع به ماه مبارک رمضان می فرمایند بر فرض که نماز جماعت یا مساجد تعطیل باشد اما تمام خواص این ماه برقرار است ضمن اینکه توصیه می کنم ماه رمضان که بهار قرآن است مردم در منازل خود بهره مندی از کتاب خداوند را تنها به قرائت آن محدود نکنند.

امام جمعه کنگاور تاکید کرد: در این ماه تفسیر قرآن بخوانند و دعاهایی که موجب رشد معنویت می شود را فراموش نکنند، برای پر کردن خلأ مسجد نیز استفاده و تماشای برنامه های تلویزیون و سایر رسانه های جمعی توصیه می شود، خوشبختانه با همت مردم و مسئولین تا این لحظه بر بیماری کرونا چیره شده ایم، مردم تلاش کنند به صورت فردی خودسازی کنند و معنویت را افزایش دهند و از فیوضات آن بهره مند شوند.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار