ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ورود اوقاف کرمانشاه به عرصه مقابله با کرونا با توزیع پنج هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 03 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایسنا،حجت الاسلام محمد صالحی ، با اشاره به برنامه‌ریزی اوقاف کرمانشاه برای تهیه پنج هزار بسته بهداشتی حاوی اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از شیوه کرونا از محل درآمدهای موقوفات استان، اظهار کرد: این بسته‌های بهداشتی به زودی در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه برای تهیه این بسته های بهداشتی حدود 300 میلیون تومان هزینه شده، گفت: هر بسته بهداشتی با ارزش بین 60 تا 70 هزار تومان شامل دو عدد ژل بهداشتی ضدعفونی کننده، 15 تا 20 عدد ماسک و به همان تعداد دستکش خواهد بود.

صالحی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای تداوم اجرای این طرح برای توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم، ابراز امیدواری کرد: تهیه و توزیع این اقلام بهداشتی در شرایطی که برخی به دنبال احتکار این کالاهای مورد نیاز مردم هستند، بتواند در رفع نیازهای مردم به ویژه مردم محلات حاشیه‌نشین اثرگذار باشد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار