مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر:
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای پیشگیری از خسارات احتمالی لنج‌ها در بروز بحران‌‌ها بیمه بدنه شناورهای صیادی و تجاری دراستان بوشهر اجباری شد.
کد خبر: ۸۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 24 August 2015
محمد راستاد بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مدیریت بحران در دریا با نقاط دیگر متفاوت است اظهار داشت: با توجه به سختی مدیریت بحران در مواقع اضطراری در دریا آموزش ملوانان و دریانوردان برای نحوه مقابله با بحران‌ها در شناورهای سنتی اجباری است.

وی با بیان اینکه همه ملوانان شناورهای سنتی باید گواهینامه اطفا حریق و امداد رسانی داشته باشند گفت: یکی از شروط صدور کارت دریانوردی ویژه شناورهای سنتی داشتن گواهینامه اطفا حریق وامدادرسانی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر تجهیز شناورهای سنتی به سامانه اطفا حریق و تجهیزات امدادی گفت: برای ارتقا ایمنی شناورهای سنتی در استان بوشهر مجهز شدن این شناورها به سیستم و تجهیزات اطفا حریق و تجهیزات امدادرسانی ضروری است.

راستاد با اشاره به اینکه یک فروند شناور ناجی به ناوگان امداد رسانی دریایی استان بوشهر افزوده می‌شود بیان کرد: استان بوشهر دارای 3 ناجی امداد رسانی دریایی است که در هفته دولت یک ناجی دیگر به این تجهیزات افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمه شدن بدنه شناورهای سنتی در استان بوشهر اجباری است گفت: برای پیشگیری از خسارات احتمالی لنج‌ها  دربروز بحران‌‌ها بیمه بدنه شناورهای صیادی و تجاری دراستان بوشهر اجباری شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از ایجاد مخازن سوخت در بنادر و اسکله‌ها گفت: وجود مخازن غیراستاندارد سوخت در اسکله‌ها مخاطره آمیزاست که بایداز ایجاد این طرح‌ها دراسکله‌های صیادی پرهیز شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار