سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در چهل و یکمین طلوع فجر انقلاب شکوهمند اسلامی به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
کد خبر: ۸۱۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 03 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: رضا نقدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: برای  بزرگداشت یاد و نام شهدا و به رسم ادای احترام به شهدا، رفتاری کردن باور‌های شهادت طلبانه دانشگاهیان و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و الگو برداری نسل جوان دانشجو از شهدا بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

او ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،افزود: سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بزرگ مردی است که همه عمر پربرکت خود را در خدمت به مردم و امنیت کشور و جهاد در راه خدا گذراند و به عهد و پیمانی که با خدا بست وفا کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ادامه داد: معیار‌هایی که خداوند در نظر می‌گیرد کامل‌ترین معیارهاست و نتیجه این می‌شود که سردار سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل می‌شود.

نقدی بیان کرد: استکبار جهانی بخصوص اسرائیل و آمریکای جنایتکار فکر می‌کنند که با ترور سردار سلیمانی، تفکر سردار تمام می‌شود، ولی غافل از اینکه وقتی طرف مقابل خداست نتیجه برعکس می‌شود. (ومکر و مکر الله و الله خیر الماکرین)

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در پایان ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا و هم پیمانانش در به شهادت رساندن سردار دل‌ها و همرزمانش، گفت: داغ شهادت این سردار بزرگ اسلام داغی سنگین است و امیدوارم روح آن شهید با شهدای کربلا محشور شود و ما نیز ادامه دهنده راه پرافتخار این شهید والامقام باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار