علیرضا تخت شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه گفت: پروژه های آب و فاضلاب شهری در شهرستان روانسر به عنوان دروازه اورامانات با جدیت و حساسیت بیشتری اجرا می شود.
کد خبر: ۸۱۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 01 January 2020

علیرضا تخت شاهی با اشاره ثبت جهانی اورامانات در آینده نزدیک و برگزاری رویداد گردشگری ۲۰۲۰ در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اجرای زیرساخت ها عامل مهمی در جذب گردشگر به منطقه زیبا و گردشگری اورامانات است و شرکت آب و فاضلاب هم به همین منظور برای ایجاد زیرساخت های حوزه مربوط به خود قدم پیش نهاده است.شهرستان روانسر به دروازه اورامانات معروف است و در این شهرستان پروژه ها با جدیت بیشتری اجرا می شود.


وی در ادامه بیان داشت: شبکه جمع آوری فاضلاب روانسر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۰ درصد باقی مانده از شبکه نیز با تامین به موقع اعتبارات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. باید یادآور شد که طول شبکه جمع آوری فاضلاب شهر روانسر ۶۲ کیلومتر است که تاکنون ۴۷ کیلومتر آن اجرایی شده است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طول خط انتقال فاضلاب شهر روانسر 7 کیلومتر است، خاطرنشان کرد: تاکنون 6.7 کیلومتر از این خط اجرا شده و تنها 300 متر باقی مانده است که در دست اجرا است. 


تخت شاهی در ادامه با بیان اینکه عملیات ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر شاهو نیز با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، افزود: مشکل عمده بخش های آب و فاضلاب در شهر شاهو، نبود ردیف و کد اعتباری است که برای اجرای این مهم، طرح توجیهی و مطالعات نهایی آب و فاضلاب این شهر از منابع داخلی شرکت در حال انجام است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار