فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان از ناكامي قاچاقچيان و كشف 887 کيلوگرم موادمخدر در مرز ميرجاوه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 21 December 2019

بع گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد ملاشاهي گفت: اولويت‌ مرزباني استان سیستان و بلوچستان در سال 98 مبارزه قاطع با قاچاقچيان موادمخدر است که در همين راستا مرزداران استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي از فعاليت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزي ميرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات كنترلي، انهدام اين باند بزرگ را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی در تشریح این عملیات ادامه داد: چندين تيم پوششي و عملياتي، پس از شناسايي مسيرهاي تردد قاچاقچيان با اجراي کمین هدفمند و با پشتيباني اطلاعاتي و هدايت عملياتي مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، قاچاقچيان را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام گذاشتند.

سردار ملاشاهي تصریح کرد: قاچاقچيان كه توان مقابله با مرزداران را نداشتند پس از ساعتي درگيري مسلحانه، تسليم و مأموران در اين عمليات موفق شدند ضمن دستگيري 2 قاچاقچي و توقيف یک دستگاه خودرو، 887 كيلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و مقادير قابل توجهي سلاح و مهمات را كشف كنند.

فرمانده مرزباني استان در پايان مرزهاي کشور را براي قاچاقچيان و سودجويان ناامن دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان استان با حضور شبانه روزي در مرزها، با هرگونه پديده قاچاق برخورد خواهند کرد و قاچاقچيان بدانند که سدي محکم به نام مرزبانان در مقابل آنها ايستادگي خواهد کرد.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار