حیدر اسکندرپور با گلایه از عملکرد برخی رسانه‌ها در نحوه‌ی انعکاس مسائل مربوط به برخی مسؤولان، خطاب به آن‌ها گفت: توقع من از همه رسانه‌های جمعی که در این عرصه‌ی خطیر تلاش می‌کنند این است که در اطلاع‌رسانی‌ها حرمت‌ها را نگه دارند و آبروی مردم را حفظ کنند.
کد خبر: ۷۸۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 25 September 2019

تابناک فارس به نقل از ریواس جنوب:رئیس شورای اسلامی شیراز، با بیان اینکه مدیران شهرداری از وفاداران ارزش‌های انقلاب هستند، تأکید کرد: ممکن است ناخواسته اشکالاتی پیش آید که انتظار ما این است همه مدیران و کارکنان شهرداری شیراز نهایت دقت را به کار گیرند تا از روی غفلت یا اشتباه سهوی، زمینه‌ساز ایجاد مشکل و یا رنجش خاطر شهروندان عزیز نشوند.

موسوی همچنین در خصوص برخی مسائل مطرح شده در جلسه‌ی هفته گذشته شورای شهر شیراز در حوزه حمل و نقل شهرداری شیراز، اعلام کرد: شهردار محترم به نطق رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر جوابیه‌ای دادند که انشاءالله در جلسه آینده شورای شهر قرائت خواهد شد.

** شهردار شیراز: رسانه‌ها حرمت افراد را حفظ کنند

بر پایه این گزارش، شهردار شیراز نیز در ادامه با تأکید بر اینکه شهرداری شیراز توجه به ارزش‌های دینی و انقلابی را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار می‌دهد؛ گفت: از همه مدیران و زیرمجموعه‌های مختلف شهرداری با ابلاغ یک بخشنامه خواسته‌ایم که به صورت جدی و با نهایت حساسیت مراقبت کنند و اگر سهواً در نامگذاری‌ها اشکالی وجود داشته باشد موضوع را با قید فوریت رفع کنند.

حیدر اسکندرپور اضافه کرد: البته شهروندان عزیز بدانند در مجموعه‌ای که بیش از یک‌هزار نفر ایثارگر حضور دارد، یقیناً نسبت به پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ یاد و نام شهدا حداکثر حساسیت وجود دارد.

وی در ادامه با گلایه از عملکرد برخی رسانه‌ها در نحوه‌ی انعکاس مسائل مربوط به برخی مسؤولان، خطاب به آن‌ها گفت: توقع من از همه رسانه‌های جمعی که در این عرصه‌ی خطیر تلاش می‌کنند این است که در اطلاع‌رسانی‌ها حرمت‌ها را نگه دارند و آبروی مردم را حفظ کنند.

اسکندرپور ادامه داد: خودم و همه اهالی محترم رسانه را رجوع می‌دهم به فرمان حضرت امیر (ع) به مالک اشتر که در آن هشدار می‌دهند که مبادا در سخت‌گیری نسبت به حفظ آبروی مردم کوتاهی کند؛ ایشان حتی در مورد گناهان مردم نیز خطاب به مالک تأکید می‌کنند که در آشکارسازی گناه مردم حریص نباشد آنگونه که در آشکارسازی گناهان فرزندان خودش چنین نمی‌کند.

وی از رسانه‌ها خواست که به این موضوعات که جزو ارزش‌های فاخر دینی است، حداکثر پایبندی را به خرج دهند.

شهردار شیراز در بخش پایانی اظهارات خود، به قرائت اشعاری در پاسداشت دفاع مقدس و شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار