شهردار شیراز با ابراز امیدواری از همکاری مشترک با هیات آلمانی گفت: شیراز در بین کلانشهرهای ایران، نخستین شهری است که در مسیر ایجاد تراموا قدم گذاشته و امیدوارم سایر کلانشهرهای ایران نیز با دیدن نتیجه این همکاری مشترک به سمت ایجاد تراموا ترغیب شوند.
کد خبر: ۷۸۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 24 September 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«حیدر اسکندرپور» امروز (سه شنبه ۲ مهر) در دیدار با هیات آلمانی متشکل از مدیرعامل و مدیر برنامه ریزی شرکت مشاور حمل و نقل درسدن – برلین و رییس دپارتمان محیط زیست درسدن اعلام کرد: به منظور کاهش ترافیک ناشی از عملیات اجرایی و افزایش رضایتمندی شهروندان، احداث تراموای شیراز در فازها و قطعات مختلف باید برنامه ریزی و اجرا شود.

شهردار شیراز ادامه داد: در این راستا تراموای شیراز طی نخستین فاز در مسیر کوتاه و اثرگزار باید در محدوده مرکزی شیراز اجرا شود و در انتها با تکمیل قطعات مختلف، پروژه تراموا به بهره برداری کامل برسد.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از فازهای مختلف تراموا و استفاده شهروندان از این وسیله حمل و نقل منجر به همراهی بیشتر مردم برای تکمیل پروژه تراموا می‌شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه اجرای پروژه تراموا در شیراز نتیجه تلاش شهرداری و استفاده از دانش و تجربه آلمانی است، تصریح کرد: در پروژه تراموای شیراز، هیات آلمانی نقش مشاور ارشد را دارد که مطالعات به تایید نهایی آنها می‌رسد و بر نحوه اجرای پروژه نیز نظارت می کنند.

وی با ابراز امیدواری از همکاری مشترک با هیات آلمانی گفت: شیراز در بین کلانشهرهای ایران، نخستین شهری است که در مسیر ایجاد تراموا قدم گذاشته و امیدوارم سایر کلانشهرهای ایران نیز با دیدن نتیجه این همکاری مشترک به سمت ایجاد تراموا ترغیب شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار